we hebben ook een ruim aanbod van body en mind lessen voor jong en oud, actief of minder actief. De lessen worden gegeven in onze speciale body en mind ruimte, deze is sfeervol, groot, hoog en goed geventileerd zodat je je helemaal kunt ontspannen en tijd voor jezelf kunt nemen.

Pilates is een rustgevende stabiliteitstraining voor de buik, lage rug en bekken spieren gericht op verbetering van houding, co├Ârdinatie, uithoudingsvermogen en ademhaling. Binnen deze worden spiergroepen zowel verstevigd als gerekt. Pilates brengt je in balans en geeft je een positief zelfbeeld. Elke les wordt afgesloten met een ontspanningsoefening.

Barre pilates is een workout van dans, ballet, pilates en fitness. Je spreekt op een effectieve manier een hele hoop spiergroepen aan, en na elke sessie krachtoefeningen wordt er uitgebreid gestretcht zodat je spieren steeds opnieuw een beetje langer worden. Een full-body workout geïnspireerd op bewegingen en oefeningen uit verschillende disciplines. Barre is voor iedereen, maar extra geschikt voor mensen die hardlopen of aan krachttraining doen die veelal wat stijfjes zijn. Met een barre workout zorg je ervoor dat je flexibel blijft.

Yoga is een fysieke meditatietraining om de balans tussen geest en bewustzijn te herstellen en innerlijke ontspanning te vinden. Inspannende lenigheidsoefeningen worden afgewisseld door ontspannende oefeningen om lichaam en geest dichter bij elkaar te brengen. Deze ontspannende training brengt meer kracht, uithoudingsvermogen en souplesse in het lichaam teweeg zonder deze zwaar te belasten.

Stoelyoga deze vorm van yoga is bedoeld voor mensen die voor hun werk veel tijd op een stoel doorbrengen of heel veel in de auto zitten, mensen die niet meer op een mat of in hoog tempo kunnen bewegen. Stoelyoga is de meest laagdrempelige vorm van yoga. In de lessen leer je hoe je je tijdens je werk op je stoel kunt ontspannen of kunt ontdoen van nekspanning of lage rugpijn. Zodat je weer effectief verder kunt werken.